Comunicate de presa
-
Publicat la 17-06-2024
Elena Pap, Numita Director Europa in cadrul Up Group: Un Pas Strategic in Expansiunea Europeana
Bucuresti, 17 Iunie 2024 – Up Romania anunta numirea Elenei Pap in functia de Director Europa in cadrul Up Group, dupa o cariera de peste 20 de ani in care a ocupat pozitia de CEO al Up Romania, in ultimii patru ani avand cumulativ si pozitia de Director Regional Up Group.
Elena Pap este recunoscuta pentru performantele sale exceptionale si contributiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piata beneficiilor extrasalariale din Romania.
Elena Pap a reusit sa transforme Up Romania, dintr-o companie orientata catre produse traditionale, intr-o companie orientata catre tehnologie si inovatie, consolidandu-i pozitia si extinzand afacerea in mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania a cunoscut o crestere importanta, diversificandu-se in noi segmente de piata. Elena a implementat inovatii valoroase si a promovat dezvoltarea continua a echipei, creand o cultura organizationala pozitiva, care sustine dezvoltarea personala a fiecarui membru al echipei, fiind mereu focusata pe oamenii din jur.
Download - 196 KB -
Publicat la 04-06-2024
Up Romania vine in sprijinul antreprenorilor din Romania: costuri zero pentru cardul Up Dejun si proces de onboarding 100% digitalizat
Bucuresti, 03 iunie 2024 – Up Romania, lider in beneficii extrasalariale pentru angajati, isi consolideaza astfel angajamentul fata de antreprenorii din Romania prin lansarea unui serviciu complet digitalizat care le ofera acestora posibilitatea de a comanda produsul Up Dejun pentru angajatii companiei, fara sa mai fie necesara interactiunea umana.
Acest serviciu aduce cu sine numeroase avantaje, fiind concentrat pe optimizarea costurilor, dar si a timpului de achizitie a tichetelor de masa prin interactiunea online, la distanta, posibila 24 de ore din 24, sapte zile din sapte, de pe orice dispozitiv, in doar cateva minute.
Download - 163 KB -
Publicat la 29-05-2024
Lideri din Resurse Umane si Afaceri Impulsioneaza Schimbarea pentru Succes Organizational Durabil in Romania
Arad, 28 mai 2024 – Conferinta „Cum construim echipe performante si motivate?”, organizata de Up Romania, in parteneriat cu Trend Consult si Libra Internet Bank, a reunit astazi, la Arad, lideri din domeniul resurselor umane, antreprenori si manageri din companii prezente in zona de Vest a Romaniei, in special Arad si Timisoara. Participantii au avut oportunitatea de a intelege direct de la experti in domeniul managementului resurselor umane cum sa redefineasca munca pentru a obtine performanta durabila si cum sa creeze o cultura organizationala motivanta si retentiva pentru talentele de top.
Evenimentul B2B a fost organizat sub umbrela campaniei ,,Redefinim Munca” lansata in 2023 de Up Romania, prin care liderii de HR si managerii sunt sprijiniti sa creeze in companiile lor premisele pentru ca oamenii sa dea ce-i mai bun din ei.
Download - 241 KB -
Publicat la 20-05-2024
Zeci de elevi inovatori si-au testat creativitatea si spiritul antreprenorial la „TeamUp for Change"
Bucuresti, 20 mai 2024 – Hackathon-ul „TeamUp for Change" a fost dedicat elevilor de gimnaziu si de liceu din Bucuresti si din tara. Evenimentul s-a derulat pe durata intregii zile de sambata, 18 mai, si a reunit zeci de tineri pasionati de tehnologie si inovatie. Promotori ai educatiei, Up Romania, Mastercard si Innovation Labs si-au dorit sa ii provoace pe tineri sa se implice activ in probleme de interes global si sa creeze solutii aplicabile pentru teme precum: schimbarile climatice, saracia, inegalitatea si lipsa de apa.
Pe parcursul zilei, cei peste 50 de elevi, impartiti in zece echipe, au beneficiat de indrumari valoroase din partea mentorilor, experti recunoscuti in domeniile tehnologiei si afacerilor. Mentorii le-au oferit sfaturi practice si strategii inovative, ajutandu-i sa isi dezvolte si sa isi rafineze ideile, dar si sa inteleaga mai profund problemele complexe pe care le-au abordat in cadrul hackathon-ului.
Download - 257 KB -
Publicat la 05-04-2024
Up Romania si Sezamo, parteneri pentru consum responsabil: Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Bucuresti, 14 martie 2024 – Prin intermediul acestei colaborari, beneficiarii cardurilor Up Dejun si Up Cadou pot achizitiona o gama variata de produse alimentare si non-alimentare disponibile pe platforma Sezamo. Acestia pot folosi cardul Up Dejun exclusiv pentru achizitionarea de produse alimentare si cardul Up Cadou pentru cumparaturi atat alimentare, cat si non-alimentare.
Parteneriatul dintre cele doua companii subliniaza angajamentul comun pentru promovarea unui stil de viata sanatos si echilibrat. Prin facilitarea platilor cu cardurile de masa Up Dejun si Up Cadou, Sezamo si Up Romania isi propun sa incurajeze clientii sa faca alegeri informate si responsabile in ceea ce priveste achizitiile lor, contribuind astfel la promovarea unui consum responsabil si sustenabil.
"Suntem incantati sa avem alaturi de noi Sezamo in aceasta initiativa. Prin aceasta colaborare, oferim beneficiarilor de carduri Up Dejun si Up Cadou o experienta imbunatatita de cumparaturi online, intr-un mod accesibil si fara efort. Ne dorim sa promovam un stil de viata responsabil si sa facilitam accesul clientilor nostri la produse de calitate, iar parteneri precum Sezamo impartasesc aceleasi valori fundamentale", a declarat Elena Pap, CEO Up Romania.
Download - 174 KB -
Publicat la 05-04-2024
Studiu Up Romania: Aproape 35% dintre respondenti aleg sa mearga la restaurant in pauza de masa, incurajati de posibilitatea platii cu cardul Up Dejun
Bucuresti, 04 aprilie 2024 – Intr-un studiu online realizat recent, Up Romania a analizat obiceiurile si preferintele a peste 2.900 de respondenti din Romania, utilizatori ai cardului Up Dejun, cu privire la pauza lor de masa la restaurant. Peste jumatate dintre cei care au raspuns chestionarului (54,5%) au spus ca nu au o rutina in acest sens si ca ies o data pe luna sau chiar mai rar, in timp ce doar 4,6% obisnuiesc sa iasa foarte des la restaurant, de cinci pana la sapte ori pe saptamana.
Potrivit aceluiasi studiu, cea mai comuna metoda de organizare a pauzei de masa la serviciu este prin aducerea unui pachet de acasa (48,8%), in timp ce doar 6,6% dintre respondenti aleg sa iasa la un restaurant cu colegii.
Download - 193 KB -
Publicat la 27-02-2024
De 8 martie, angajatele din Romania sunt recompensate de angajatori cu tichete cadou pe suport electronic de pana la 300 de lei
Bucuresti, 26 februarie 2024 - Ziua Internationala a Femeii este un bun prilej pentru angajatorii din Romania sa-si arate aprecierea si recunostinta fata de femeile din companie. Acestea pot primi pana la 300 de lei, de 8 Martie, prin cardul cadou, sumele alocate nefiind supuse impozitului pe venit si contributiilor sociale. Din datele Up Romania, anul trecut, numarul celor care au ales sa ofere angajatelor acest beneficiu extrasalarial a fost in crestere cu 58% comparativ cu 2022. De asemenea, numarul femeilor care l-au primit a crescut cu 37% comparativ cu anul precedent.
Din datele Up, sumele incarcate pe cardurile cadou, de Ziua Femeii, sunt cheltuite in mai putin de o luna de la alimentare, iar cele mai multe dintre beneficiare aleg sa se rasfete in saloanele de infrumusetare, sa-si reinnoiasca garderoba sau sa cumpere articole pentru copii.
Download - 167 KB -
Publicat la 21-02-2024
Studiu Up Romania si eJobs: 93% dintre angajati si 86% dintre angajatori vor redefinirea muncii
Bucuresti, 20 februarie 2024 - Intr-un peisaj profesional in continua schimbare, Up Romania si eJobs aduc in atentie rezultatele unui studiu amplu privind perceptiile si nevoile angajatilor si angajatorilor in ceea ce priveste mediul de lucru din Romania. In egala masura, atat angajatorii cat si angajatii intervievati cred in necesitatea redefinirii muncii. Peste 86% dintre angajatori si mai mult de 93% dintre angajati sunt de acord ca este necesara o revizuire a modului in care este perceput si gestionat locul de munca.
Download - 191 KB -
Publicat la 29-06-2023
Up Romania obtine certificatul “Great Place to Work” pentru al doilea an consecutiv, cu un procentaj de 84%
Up Romania obtine certificarea internationala “Great Place to Work” acordata celor mai apreciate organizatii de catre angajati si in anul 2023. Certificarea are loc in urma unui sondaj de feedback completat de catre angajatii organizatiei. Compania si-a mentinut pozitia, obtinand pentru al doilea an consecutiv un procentaj de peste 80%.
Prin aceasta certificare, Up Romania, furnizor de top in domeniul beneficiilor extrasalariale, isi mentine angajamentul fata de o cultura organizationala de inalta calitate, confirmat prin obtinerea certificarii internationale "Great Place to Work". Evaluarea riguroasa a implicat un sondaj de feedback completat de angajati. Cu un rezultat de 84%, Up Romania reafirma pozitionarea companiei ca unul dintre angajatorii de top din tara si angajamentul sau de a dezvolta in continuare cultura organizationala. Aceasta performanta depaseste cu mult pragul minim de 65% necesar pentru certificare.
Download - 214 KB -
Publicat la 16-05-2022
Up Romania da startul solutiilor creative la hackathon-ul inovatiei "Future Work"
Bucuresti, 16 mai 2022 - Up Romania continua seria actiunilor de sustinere a digitalizarii si inovatiei. Intre 28-29 mai 2022 in parteneriat cu Top Minds va organiza un eveniment de tip hackathon menit sa genereze solutii tehnologice creative in domeniile resurselor umane, educatiei, marketingului, investitiilor, sustenabilitatii si responsabilitatii sociale.
Download - 232 KB