Comunicate de presa
-
Publicat la 05-04-2024
Up Romania si Sezamo, parteneri pentru consum responsabil: Platile cu cardul Up Dejun si Up Cadou, acum disponibile pe platforma Sezamo.ro
Bucuresti, 14 martie 2024 – Prin intermediul acestei colaborari, beneficiarii cardurilor Up Dejun si Up Cadou pot achizitiona o gama variata de produse alimentare si non-alimentare disponibile pe platforma Sezamo. Acestia pot folosi cardul Up Dejun exclusiv pentru achizitionarea de produse alimentare si cardul Up Cadou pentru cumparaturi atat alimentare, cat si non-alimentare.
Parteneriatul dintre cele doua companii subliniaza angajamentul comun pentru promovarea unui stil de viata sanatos si echilibrat. Prin facilitarea platilor cu cardurile de masa Up Dejun si Up Cadou, Sezamo si Up Romania isi propun sa incurajeze clientii sa faca alegeri informate si responsabile in ceea ce priveste achizitiile lor, contribuind astfel la promovarea unui consum responsabil si sustenabil.
"Suntem incantati sa avem alaturi de noi Sezamo in aceasta initiativa. Prin aceasta colaborare, oferim beneficiarilor de carduri Up Dejun si Up Cadou o experienta imbunatatita de cumparaturi online, intr-un mod accesibil si fara efort. Ne dorim sa promovam un stil de viata responsabil si sa facilitam accesul clientilor nostri la produse de calitate, iar parteneri precum Sezamo impartasesc aceleasi valori fundamentale", a declarat Elena Pap, CEO Up Romania.
Download - 174 KB -
Publicat la 05-04-2024
Studiu Up Romania: Aproape 35% dintre respondenti aleg sa mearga la restaurant in pauza de masa, incurajati de posibilitatea platii cu cardul Up Dejun
Bucuresti, 04 aprilie 2024 – Intr-un studiu online realizat recent, Up Romania a analizat obiceiurile si preferintele a peste 2.900 de respondenti din Romania, utilizatori ai cardului Up Dejun, cu privire la pauza lor de masa la restaurant. Peste jumatate dintre cei care au raspuns chestionarului (54,5%) au spus ca nu au o rutina in acest sens si ca ies o data pe luna sau chiar mai rar, in timp ce doar 4,6% obisnuiesc sa iasa foarte des la restaurant, de cinci pana la sapte ori pe saptamana.
Potrivit aceluiasi studiu, cea mai comuna metoda de organizare a pauzei de masa la serviciu este prin aducerea unui pachet de acasa (48,8%), in timp ce doar 6,6% dintre respondenti aleg sa iasa la un restaurant cu colegii.
Download - 193 KB -
Publicat la 27-02-2024
De 8 martie, angajatele din Romania sunt recompensate de angajatori cu tichete cadou pe suport electronic de pana la 300 de lei
Bucuresti, 26 februarie 2024 - Ziua Internationala a Femeii este un bun prilej pentru angajatorii din Romania sa-si arate aprecierea si recunostinta fata de femeile din companie. Acestea pot primi pana la 300 de lei, de 8 Martie, prin cardul cadou, sumele alocate nefiind supuse impozitului pe venit si contributiilor sociale. Din datele Up Romania, anul trecut, numarul celor care au ales sa ofere angajatelor acest beneficiu extrasalarial a fost in crestere cu 58% comparativ cu 2022. De asemenea, numarul femeilor care l-au primit a crescut cu 37% comparativ cu anul precedent.
Din datele Up, sumele incarcate pe cardurile cadou, de Ziua Femeii, sunt cheltuite in mai putin de o luna de la alimentare, iar cele mai multe dintre beneficiare aleg sa se rasfete in saloanele de infrumusetare, sa-si reinnoiasca garderoba sau sa cumpere articole pentru copii.
Download - 167 KB -
Publicat la 21-02-2024
Studiu Up Romania si eJobs: 93% dintre angajati si 86% dintre angajatori vor redefinirea muncii
Bucuresti, 20 februarie 2024 - Intr-un peisaj profesional in continua schimbare, Up Romania si eJobs aduc in atentie rezultatele unui studiu amplu privind perceptiile si nevoile angajatilor si angajatorilor in ceea ce priveste mediul de lucru din Romania. In egala masura, atat angajatorii cat si angajatii intervievati cred in necesitatea redefinirii muncii. Peste 86% dintre angajatori si mai mult de 93% dintre angajati sunt de acord ca este necesara o revizuire a modului in care este perceput si gestionat locul de munca.
Download - 191 KB -
Publicat la 29-06-2023
Up Romania obtine certificatul “Great Place to Work” pentru al doilea an consecutiv, cu un procentaj de 84%
Up Romania obtine certificarea internationala “Great Place to Work” acordata celor mai apreciate organizatii de catre angajati si in anul 2023. Certificarea are loc in urma unui sondaj de feedback completat de catre angajatii organizatiei. Compania si-a mentinut pozitia, obtinand pentru al doilea an consecutiv un procentaj de peste 80%.
Prin aceasta certificare, Up Romania, furnizor de top in domeniul beneficiilor extrasalariale, isi mentine angajamentul fata de o cultura organizationala de inalta calitate, confirmat prin obtinerea certificarii internationale "Great Place to Work". Evaluarea riguroasa a implicat un sondaj de feedback completat de angajati. Cu un rezultat de 84%, Up Romania reafirma pozitionarea companiei ca unul dintre angajatorii de top din tara si angajamentul sau de a dezvolta in continuare cultura organizationala. Aceasta performanta depaseste cu mult pragul minim de 65% necesar pentru certificare.
Download - 214 KB -
Publicat la 16-05-2022
Up Romania da startul solutiilor creative la hackathon-ul inovatiei "Future Work"
Bucuresti, 16 mai 2022 - Up Romania continua seria actiunilor de sustinere a digitalizarii si inovatiei. Intre 28-29 mai 2022 in parteneriat cu Top Minds va organiza un eveniment de tip hackathon menit sa genereze solutii tehnologice creative in domeniile resurselor umane, educatiei, marketingului, investitiilor, sustenabilitatii si responsabilitatii sociale.
Download - 232 KB -
Publicat la 12-05-2021
Platforma Up Achizitii este locul unde antreprenorii romani pot gasi oferte preferentiale care ii ajuta sa economiseasca pana la 120.000 de lei anual
- Platforma Up Achizitii este locul unde antreprenorii romani pot gasi oferte preferentiale care ii ajuta sa economiseasca pana la 120.000 de lei anual
- In top 5 categorii de produse si servicii cautate de IMM-uri se numara: papetarie si birotica, apa si cafea, servicii de curierat, carburant si abonamentele medicale
Bucuresti, 12 mai 2021 - Afacerile mici si mijlocii sunt printre cele mai afectate de efectele pandemiei. De aceea, solutiile care sa le ajute sa-si eficientizeze costurile interne, dar si timpul, sunt importante.
Platforma Up Achizitii este primul hub online dedicat antreprenorilor, dezvoltat de Up Romania special pentru afacerile de tip IMM. Ca raspuns pentru nevoile afacerilor mici si mijlocii, platforma permite antreprenorilor romani sa achizitioneze rapid si simplu serviciile si produsele necesare bunei functionari a business-urilor. Astazi, peste 2.500 de IMM-uri beneficiaza lunar de ofertele Up Achizitii. Un sfert dintre companii sunt din domeniul Comertului, iar 20% activeaza in domeniul Serviciilor.
Download - 180 KB -
Publicat la 22-04-2021
9 din 10 companii vor sa ofere beneficii extrasalariale angajatilor in urmatoarele 6 luni
- Doar 8,6% dintre companii nu iau in calcul oferirea de beneficii extrasalariale angajatilor in urmatoarele 6 luni.
- Interesul pentru abonamentele de sanatate a crescut semnificativ in acest an si se regasesc in top-3 beneficii pe care clientii Up Romania intentioneaza sa le ofere angajatilor in urmatoarea perioada.
- Cardurile si tichetele de masa si cadou raman in continuare in topul preferintelor companiilor: mai bine de 50% dintre acestea declara ca le vor acorda angajatilor in viitor.
Bucuresti, 22 Aprilie 2021 - Un studiu recent realizat de Up Romania la inceputul anului arata cum s-a modificat atitudinea companiilor cu privire la beneficiile extrasalariale oferite angajatilor in 2021. Astfel, pentru acest an, aproape 90% dintre clientii Up Romania declara ca intentioneaza sa ofere beneficii extrasalariale angajatilor. Comparativ, anul trecut, in plina carantina la nivel national, 46% dintre companii renuntasera la beneficiile oferite salariatilor.
In topul preferintelor companiilor raman tichetele si cardurile de masa (47%) si tichetele sau cardurile cadou (15%), insa scade interesul pentru tichetele si cardurile de vacanta, din cauza modificarilor legislative din domeniu.
Download - 183 KB -
Publicat la 08-04-2021
Creste interesul companiilor pentru solutii digitalizate de motivare a angajatilor
In martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decat luna similara a anului trecut
Bucuresti, 8 Aprilie 2021 - 2 din 5 tichete cadou oferite de companii angajatilor sunt comandate in perioada Pastelui. Conform analizelor Up Romania, compania care ofera instrumente de motivare a angajatilor romani, in ultimul an, interesul companiilor locale de a-si rasplati angajatii cu ocazia Sarbatorilor legale s-a mentinut constant, in ciuda presiunilor pe bugete cauzate de contextul economic si sanitar. Astfel, cu ocazia Pastelui, sunt comandate 30% din totalul valoric al tichetelor cadou, fie oferite pe suport de hartie, fie prin intermediul solutiilor moderne, precum cardul Up Cadou.
Download - 173 KB -
Publicat la 25-03-2021
Up Romania face un UPGRADE al platformei Up Online pentru partenerii comerciali afiliati
Bucuresti, 25 Martie 2021 - Magazinele, restaurantele, unitatile de cazare, agentiile de turism si alte platforme de vanzare, care sunt parteneri ai Up Romania pentru tichetele si cardurile de beneficii emise de companie, vor putea utiliza platforma Up Online intr-o versiune imbunatatita.
Download - 168 KB