Up Romania intra in universul blockchain oferind angajatilor NFT-uri aniversare

Cu ocazia implinirii a 20 de ani de activitate, Up Romania a oferit propriilor angajati NFT-uri, cu scopul de a le multumi ca fac parte din echipa

Cu ocazia implinirii a 20 de ani de activitate, Up Romania a oferit propriilor angajati NFT-uri, cu scopul de a le multumi ca fac parte din echipa Up si pentru a dezvolta in randul acestora o intelegere cuprinzatoare a potentialului pe care il are tehnologia blockchain.


NFT-urile oferite cadou, care sunt o forma de arta digitala, au fost create prin folosirea inteligentei artificiale, declaratia de pozitionare a companiei fiind introdusa de un artist, impreuna cu elementele din identitatea vizuala ale brandului, iar AI-ul a generat trei variante de design.


Desi NFT-urile (non-fungible token) exista din 2014, popularitatea lor a crescut vertiginos in timpul pandemiei. Companiile pot introduce NFT-urile in pachetele de beneficii extra-salariale pentru a creste implicarea si loialitatea angajatilor. Desi tinerii generatiei Z sunt cel mai atrasi de activele digitale si tehnologiile noi, exista un real interes si in randul generatiilor anterioare.


Pornind de la aceasta realitate, punerea la dispozitie a NFT-urilor ca beneficii extrasalariale contribuie si la atragerea talentelor, care cunosc foarte bine avantajele acestei tehnologii. In timp, acestea pot contribui  la imbunatatirea strategiilor de recrutare, retentie si fidelizare a angajatilor.


„Ne-am dorit sa marcam implinirea a 20 de ani de activitate intr-un mod unic si sa ne ancoram in realitatea tehnologica de tip blockchain. Ne uitam la urmatorii 20 de ani si stim ca beneficiile extrasalariale vor fi altfel, la fel ca angajatii care sunt unici. Ei vor sa faca parte dintr-o echipa cu valori comune, care le ofera experiente. Ne orientam cu totii spre a intelege noile tehnologii si in a le include in ADN-ul nostru”,  a declarat Elena Pap, director general Up Romania.  


Factorii care ii determina pe angajati sa se implice in munca lor variaza in functie de persoana si de domeniul de activitate. In consecinta, organizatiile trebuie sa fie constiente de schimbarile sociale care ii pot influenta pe angajati sa se mentina motivati la locul de munca si sa ramana implicati in activitatea pe care o presteaza. Beneficiile oferite sub forma de NFT contribuie la construirea si mentinerea unei comunitati si devin parte din strategiile de recrutare, retentie, recompensare si fidelizare a angajatilor.


Despre Up Romania: 


Up Romania face parte din Grupul Up si deserveste peste 25.000 de clienti si peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenta de 20 de ani in Romania, compania ofera diverse instrumente de motivare si solutii financiare avantajoase pentru performanta businessului companiilor:

  1. Produse si servicii care faciliteaza viata de zi cu zi a salariatilor prin accesul la beneficii in multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultura, Up Vacanta, tichete de cresa; 
  2. Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;  
  3. Solutii digitale interactive de incentivare si recompensare – STIM Online;  
  4. Servicii dedicate comerciantilor;  
  5. Solutii personalizate pentru modernizarea sectorului de actiune sociala  
    - tichete sociale, tichete sociale pentru gradinita; 

www.upromania.ro