Up Romania accelereaza digitalizarea si lanseaza Up MultiBeneficii, platforma online care ofera angajatilor beneficii extrasalariale flexibile
Up Romania le ofera companiilor si angajatilor acestora platforma digitala Up MultiBeneficii, care ofera angajatilor beneficii extrasalariale flexibile.
La un an de la izbucnirea pandemiei, Up Romania le ofera companiilor si angajatilor acestora platforma digitala Up MultiBeneficii, prin intermediul careia ambele parti, angajatori si angajati, vor putea aloca si folosi mai simplu beneficii extrasalariale.
Dupa un an dificil in care companiile si angajatii s-au confruntat cu schimbari majore in felul in care lucreaza si opereaza, cu totii au nevoie sa continue sa se sprijine reciproc pentru a putea obtine rezultate mai bune si a depasi provocarile actuale.
Up MultiBeneficii este un instrument util pentru ambele parti in acest proces.
Eficientizare si oportunitati pentru companii
Companiile care vor alege sa acorde beneficii extrasalariale prin intermediul platformei Up MultiBeneficii vor avea drept castig eficienta logistica si de timp pentru o parte consistenta a procesului de HR. In acelasi timp, acestea vor avea acces la oferte speciale pentru o plaja larga de bunuri si servicii: abonamente medicale, carduri carburant, solutii IT&C, tehnica de birou, servicii de marketing, consultanta financiara si juridica, cursuri pentru dezvoltare personala. Cu alte cuvinte, Up MultiBeneficii este pentru companii un instrument inteligent, intuitiv si eficient din punct de vedere al costurilor pentru a atrage si pastra in companie talente.
Flexibilitate si motivare pentru angajati
Cu Up MultiBeneficii, angajatii vor avea libertate in gestionarea fondurilor alocate lunar pentru beneficiile extrasalariale si vor putea decide si alege acele beneficii de care au nevoie: carduri de masa, carduri cadou, carduri culturale, carduri de vacanta, abonamente medicale, pensii private, abonamente pentru sport.
Un extra avantaj al platformei este ca angajatii vor putea sa-si gestioneze fondurile in asa fel incat sa-si dozeze sau acumuleze fondurile alocate pentru a putea accesa beneficii mai scumpe.
Mecanismul de functionare
- Companiile primesc acces la contul creat in platforma si il seteaza conform propriilor obiective
- Incarca lista de angajati, le aloca bugetele de beneficii si ii invita sa acceseze pletforma
- Angajatii folosesc bugetul primit prin adaugare in cos, ca intr-un magazin online
- Platforma le valideaza comenzile si efectueaza platile catre partenerii de beneficii
- Companiile urmaresc folosirea bugetelor prin intermediul unor rapoarte generate de platforma
- Companiile primesc consiliere si acompaniere tehnica, precum si consiliere fiscala pe tot parcursul folosirii platformei.